Набирає обертів наша мандрівка чарівною країною мови, і ми радо запрошуємо до неї учнів 4 класів. Саме зараз ми відвідуємо царство іменників.
На минулому уроці ми пригадали, що загальне лексичне значення іменника — це назва предмета. Тобто іменники називають будь-які поняття, про які можна сказати: хто або що це? Ми поновили в пам’яті відомості про те, що іменник має категорію роду і змінюється за числами та відмінками. Учитель нагадав нам способи визначення кожної з граматичних категорій іменника і навів зрозумілі приклади.
Сьогодні ж ми будемо досліджувати, на які групи за значенням поділяються іменники. Учитель нагадає нам, що іменники в українській мові розподіляють на назви істот та неістот, загальні та власні назви, конкретні та абстрактні назви. Послуговуючись зрозумілими прикладами, Учитель надасть визначення кожної з цих груп і пояснить, за якими ознаками до них відносять іменники. Наприкінці уроку він підіб’є підсумок і надасть нам завдання для самостійного опрацювання.
Як і попередні, цей урок буде надзвичайно насиченим і динамічним. Проте він вимагатиме від нас особливої зосередженості й уваги. З такою кількістю матеріалу для вивчення легко втомитися. Аби цього не сталося, на допомогу прийдуть вірні друзі і помічники Вчителя. Як і зазвичай, із самого початку уроку пліч-о-пліч із нами працюватимуть приязні персонажі та яскраві ілюстрації. З такою дружною командою помічників ми легко впораємося із засвоєнням матеріалу, адже будемо навчатися граючись.