Триває наша подорож країною мови, і ми радо запрошуємо до неї учнів четвертих класів.
На минулому уроці ми дослідили ознаки дієслів теперішнього часу. Учитель нагадав, що дієслова теперішнього часу вказують тільки на незавершену дію, яка відбувається в момент повідомлення про неї. Ми згадали, що теперішній час дієслів зіставний із питаннями «Що роблю?», «Що робить?» тощо. Також ми дізналися, що дієслова теперішнього часу можуть змінюватися за особами та числами, але категорія роду в них не визначається. Наприкінці уроку, послуговуючись прикладами, Учитель побудував для нас простий алгоритм для визначення особи й числа дієслів теперішнього часу.
Сьогодні ж ми будемо вивчати ознаки дієслів майбутнього часу. Учитель нагадає, що дієслова в майбутньому часі вказують на дію, що відбудеться або відбуватиметься в майбутньому, після повідомлення про неї. Ми з’ясуємо, що дієслова в майбутньому часі змінюються за числами та особами, і можуть виражати як завершену, так і незавершену дію. Окрему увагу Вчитель приділить дієсловам майбутнього часу, які виражають незавершену дію. Ми з’ясуємо, що вони мають кілька форм. Зокрема, Учитель розповість, про складену форму майбутнього часу, яка утворюється поєднанням особових форм дієслова «бути» в майбутньому часі з неозначеною формою дієслова.