Наша подорож країною мови триває. На часі нові пригоди в царстві прикметників. Учитель уже нагадав нам загальні відомості про прикметники, розповів про їхній зв’язок з іменниками та дослідив із нами разом вживання прикметників у прямому й переносному значенні.
Сьогодні ж ми поговоримо продовжимо дослідження лексичного значення прикметників. Зокрема, Учитель нагадає нам про те, що прикметники, як і решта самостійних частин мови, мають групи слів, близьких і протилежних за значенням. Різноманітність прикметників в українській мові та майже необмежені можливості у використанні їх для опису, ще більше посилюються завдяки тому, що прикметник є частиною мови, яка описує предмет, а отже, його значення може змінюватися, залежно від предмета, який він описує. Про це й розповість нам Учитель.
Упродовж сьогоднішнього уроку ми не будемо виконувати самостійних тренувальних вправ. Натомість, послухаємо пояснення Вчителя. Для кращого розуміння й закріплення пройденого матеріалу ми розберемо приклади й отримаємо завдання для самостійної роботи. Як і зазвичай, на урок завітають приязні персонажі, а пояснення супроводжуватимуть яскраві ілюстрації. Адже саме вони перетворюють навчання на цікаву гру й не дають нудьгувати під час уроку!