Ми й далі подорожуємо країною мови. На минулому уроці ми прибули до царства прикметників. Учитель уже нагадав нам загальні відомості про прикметники — слова, які називають ознаки та належність предметів, явищ тощо.

Сьогодні ж ми дізнаємося про те, як слова, які називають ознаку предмета, пов’язуються в нашому мовленні зі словами, що називають сам предмет, та як саме вони змінюються в цьому взаємозв’язку. Учитель нагадає нам про узгодження слів у мовленні й розповість, як воно відбувається між іменником та прикметником, що його описує. Він також обов’язково згадає про граматичну категорію числа й пояснить, що однина чи множина іменника вимагає такої ж форми числа від прикметника, що з ним пов’язаний.

Упродовж цього уроку ми не будемо виконувати самостійних тренувальних вправ, натомість, разом послухаємо пояснення Вчителя та розберемо приклади й отримаємо завдання для самостійного опрацювання. Ну і, звісно ж, як і зазвичай, на допомогу в засвоєнні нового матеріалу прийдуть приязні персонажі та яскраві ілюстрації. Адже хто, як не вони, вміють так вправно перетворювати навчання на веселу гру й ніколи не дають нам нудьгувати під час уроку! Що може бути краще, ніж навчатися граючи?