І далі триває наша захоплююча мандрівка чарівною країною мови. Саме зараз ми гостюємо в царстві словосполучень, речень і текстів. І Вчитель, як справжній гід, невтомно відшукує для нас все нові цікавинки про його жителів. На минулому уроці ми повторили загальні відомості про текст, що їх ми вивчали раніше. На простих і зрозумілих прикладах Учитель освіжив у нашій пам’яті правила про значущі ознаки тексту та продемонстрував, що відбувається з текстом, якщо не дотримуватися цих правил. Сьогодні ж ми будемо досліджувати зв’язок між реченнями у тексті й засоби для нього. На кількох доступних прикладах Учитель продемонструє нам, яким чином зазвичай здійснюється зв’язок між частинами тексту, покаже, як можна пов’язати між собою ці частини, уникаючи повторів та стилістичної недосконалості. Він перелічіть різноманітні мовні інструменти, що допомагають увиразнити та урізноманітнити оповідання та забезпечити його зв’язність. Наприкінці уроку ми підсумуємо пройдений матеріал, і Вчитель дасть нам завдання для самостійного опрацювання. Урок точно обіцяє бути насиченим і динамічним, проте й складним. Однак Учитель та його команда помічників ніколи не залишають нас без допомоги в засвоєнні нового навчального матеріалу. Як і зазвичай, на уроці ми будемо працювати разом із яскравими ілюстраціями та привітними персонажами. З нашими провідниками у світі мови ми давно вже звикли, що знання, отримані із задоволенням, засвоюються якнайкраще. Тож ми й далі будемо навчатися у форматі веселої гри.