Рівень «Дошкільнята» був створений для дітей віком 4-6 років. У цей період для дитини важливо, щоб вправи були цікавими та мали якийсь сюжет. Це допомагає дитині зберегти інтерес до кінця виконання завдання та робить навчання захопливим.
Ось кілька вправ, які оточують дитину кумедними дружніми персонажами і не забувають тренувати усі необхідні навички для цього віку:
А.12 Вивчаємо склад числа в межах 5
Наприклад, у цій вправі треба передати панді вказану кількість фруктів. Це завдання має дуже просте оформлення,але дитина бачить і персонажа-тваринку, і предмети для підрахунку, і цифру, на яку треба орієнтуватись під час виконання завдання.
Б.20 Знаходимо пропущене число в межах 10
Тут дитина працює вже із порядком чисел. Звірята сидять на кріслах, наче у кіно. І треба з’ясувати, які ж числа вони собою затуляють. Вирішувати задачку, де є такі герої, особливо приємно.
Б.16 Знаходимо «сусідів» числа в межах 10
Навіть вправи, де, окрім цифр, здавалося б, не мало б бути нічого цікавого, можна зробити захоплюючими. Ось, наприклад, ще одна вправа, присвячена роботі з порядком чисел при лічбі. Тут учню треба працювати лише з числами. Але щоб зробити завдання більш цікавим, до кожної цифри «прикріпили» свого персонажа — симпатичного звірятка.
Ця вправа тренує механічне вміння рахувати. Коли учень натискає на зображення пташки, зверху малюнка зʼявляється цифра. Завдяки даній вправі дитина запамʼятовує цифри і починає розуміти їхнє значення. Важливо, що всі пташки — різні. Вони зображені детально та яскраво, тож дитина без проблем відокремить кожну з них, а батьки зможуть розповісти, як називаються ці птахи.
Ця вправа з феями у якості головних діючих осіб більше схожа на гру, хоча насправді вона дуже корисна для розвитку уваги. За умовами завдання дитина має простежити шлях кожної героїні. Феї — чи не найпопулярніші персонажі сучасних мультсеріалів. Учень і сам відчує себе частиною казкової історії, простежуючи за шляхом кожної з фей.
М.4 Котра година?
Завдання теми «Час» допомагають дитині краще ознайомитись з виміром часу загалом, а також тренують вміння співвідносити дані аналогових годинників і годинників електронних. Саме у цьому розділі учень матиме змогу краще засвоїти знання про сезони та пори року, періоди доби та години і хвилини. Але годинники — не єдине, що бачить дитина на екрані. Малюнки та персонажі допомагають дитині закріпити асоціативний зв’язок часу з тим, що традиційно в цей час відбувається.
Н.12 Купуємо максимально багато
На нашому освітньому ресурсі тема грошей висвітлюється у практичному плані. Дитина тренується впізнавати копійки за кольором, рахувати паперові купюри і загалом — працювати з українською валютою. Зокрема за допомогою цієї вправи малюк навчається витрачати гроші максимально ефективно. Після таких вправ рівня «Дошкільнята» батьки можуть не боятись відправляти дитину до магазину — вона точно не розгубиться, маючи у руках гроші.
Ця вправа, яка присвячена тренуванню орієнтації дитини у просторі, ще цікавіша, адже в ній зображується одне з найбільш улюблених місць кожного малюка — цирк. Кожна деталь, кожен штрих передає певний настрій, стимулює дитячу уяву, а відтак і бажання переходити з етапу вправи до етапу, щоб побачити, що буде далі.
Е.6 Знаходимо об’єкт, який знаходиться поруч
Стиль малюнків — одна з головних особливостей рівня. Високий рівень деталізації, округлість форм, різноманіття відтінків та мʼякі кольори — все це привертає увагу дитини. Зокрема це завдання тренує вміння визначати відстань між обʼєктами. Але обираючи потрібне звірятко, дитина сама ніби заглиблюється в дружню атмосферу цього кола казкових персонажів.
А ось це завдання розвиває уяву та абстрактне мислення дитини, яка має сама доповнити малюнок, щоб той перетворився на геометричну фігуру. Для цього тут використовуються сірники, з яких можна збудувати майже все, що завгодно.
Е.5 Нижче або вище
Визначаючи, хто знаходиться нижче за всіх, дитина не тільки розвиває сприйняття простору, а й знайомиться з новими образами, зустрічається з персонажами, яких сприймає, як діючих осіб, що мандрують із завдання у завдання.
Ж.3 Обираємо приклад в межах 10
Вміння повʼязувати цифрові вирази з реальними конкретними предметами є досить важливим для розвитку математичного мислення і для розуміння математики загалом. Такі вправи тренують це вміння легко, звертаючи увагу дитини на кожен малюнок.
С.5 Хто де живе?
А от дана вправа, у ході виконання якої учень має знайти для рибки та інших тварин свою домівку, насправді і є цікавою грою. Грою, завдяки якій малюк вчиться краще розуміти оточуючий світ, встановлювати сталі логічні зв’язки між предметами.
З.8 Віршовані задачі на віднімання до 5
І, звісно, особливе місце серед інших займають такі завдання, як це — завдання, у яких дитина має не просто щось вибрати або виділити, а може й сама ввести правильну відповідь. Ця вправа також стимулює дитину вчитись гарно читати, адже звуковий супровід виконує теж дитина, і досить вправно. Але головне — це відчуття взаємодії з казковими образами, яке тут яскраве, як ніде, а тому — особливо важливе для дитини.