Триває наша подорож чарівною країною мови, і ми радо запрошуємо до неї учнів 4 класів. Саме зараз ми відвідуємо царство слів, їхньої будови та значень.

На минулому уроці ми повторили й доповнили відомості про самостійні частини мови. З огляду на те, що більша частина курсу буде присвячена докладному вивченню кожної з частин мови окремо, Вчитель коротко нагадав нам, що самостійними частинами мови називають слова, які мають лексичне і граматичне значення, є членами речення й називають предмети, явища, ознаки, якість, кількість, порядок, дії, стан предмета тощо. Разом ми згадали, що в українській мові налічується шість самостійних частин мови. Послуговуючись простими прикладами, ми повторили визначення кожної з них, питання, на які вони відповідають, та особливості їхньої словозміни.

На сьогоднішньому уроці ми повторимо загальні відомості про службові частини мови. Вчитель нагадає, що службовими частинами мови називають слова, які не мають самостійного лексичного значення і виконують у мовленні допоміжну роль. Також він розповість, що функція службових частин мови полягає у вираженні різних відношень між повнозначними словами й реченнями, об’єднанні їх або наданні їм значеннєвих відтінків. Разом ми згадаємо, що в українській мові налічується три службові частини мови й повторимо визначення і функцію кожної з них. Наприкінці уроку Вчитель підіб’є підсумок і надасть нам завдання для самостійного опрацювання.

На нас чекає надзвичайно насичений та динамічний урок. Проте він вимагатиме від нас особливої зосередженості й уваги. Звісно ж, ми не залишимося без допомоги Вчителя та його вірних друзів. Як і зазвичай, із самого початку уроку поруч із нами працюватимуть приязні персонажі, а яскраві ілюстрації допоможуть точніше зрозуміти приклади. Усі разом ми легко впораємося із засвоєнням матеріалу й точно не будемо нудьгувати.