Ми й далі мандруємо чарівною країною мови. Тривають наші відвідини царства словосполучень, речень і текстів. А Вчитель, як справжній гід, невтомно шукає для нас все нові й нові цікавинки про його жителів. На минулому уроці ми закріпили раніше вивчені відомості про словосполучення. Разом з Учителем ми повторили, що словосполучення — це поєднання двох і більше повнозначних слів, одне з яких є головним, а решта — залежні. Також Учитель нагадав, як виглядає схема зв’язку слів у словосполученні й освіжив у нашій пам’яті основні відмінності між словосполученням і реченням. Сьогодні ж на нас чекає повторення раніше вивчених відомостей про речення. Разом з Учителем ми згадаємо, що речення — це одиниця мовлення, яка виражає завершену думку, слугує для передачі інформації й може складатися з одного чи кількох слів. Учитель нагадає нам, у який спосіб речення оформлюються на письмі та які бувають типи речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням. Як зазвичай, наприкінці уроку він підіб’є підсумок і дасть нам завдання для самостійного опрацювання. Тема речень, хоча й не нова для нас, але доволі складна. Звісно ж, під час її вивчення нам дуже знадобиться допомога Вчителя та його вірних друзів. Як і зазвичай, до нас на урок завітають яскраві ілюстрації та привітні персонажі. Разом з Учителем наші вправні помічники і провідники країною мови не дадуть нам нудьгувати наодинці зі складним навчальним матеріалом.