Триває наша подорож країною мови для учнів п’ятих класів. На минулому уроці ми повторили й доповнили відомості про числівник. Учитель нагадав, що числівник — це самостійна частина мови, яка називає кількість предметів чи їхній порядок при лічбі і відповідає на питання «Скільки?» або «Котрий?». Разом ми перелічили числові поняття, що їх називають числівники. Упродовж уроку Вчитель розповів про основні морфологічні ознаки числівника й особливості його зміни за родами, числами й відмінками. Він пояснив, що тільки кільком числівникам, які називають кількість і відповідають на питання «Скільки?» властиві форми роду та числа. Натомість, числівники, які називають порядок при лічбі і відповідають на питання «Котрий?», узгоджуються з іменником у роді, числі і відмінку і в цьому подібні до прикметників.
На сьогоднішньому уроці ми повторимо й доповнимо відомості про займенник. Учитель нагадає, що займенник — це самостійна частина мови, яка вказує на предмети, їхні ознаки, належність або кількість, але не називає їх. Займенники відповідають на питання «Хто?», «Що?», «Який?», «Чий?», «Скільки?», «Котрий?» тощо. Учитель розповість, що в мовленні займенники допомагають уникнути небажаного повтору слів. Вони є замінниками частин мови, з якими співвідносні. Разом ми перелічимо поняття, на які можуть вказувати займенники. Також Учитель пояснить, що деякі займенники можуть відігравати роль сполучних слів, що слугують для зв’язку частин складного речення. Упродовж уроку ми дослідимо основні граматичні категорії займенників та особливості їх відмінювання.