Триває наша подорож країною мови для учнів 4 класів. Сьогодні ми гостюємо в царстві слів, їхньої будови та значень. Учитель повторює й закріплює з нами відомості про значення слів, які ми вивчили раніше.

На минулому уроці Вчитель закріпив і доповнив відомості про лексичне значення слів. Ми згадали, що лексичне значення слова — це поняття, яке ототожнюється з предметом, ознакою, дією чи явищем, які воно називає. Тобто, лексичне значення — це зміст, який ми вкладаємо в слово. Також Учитель нагадав нам, що лексичне значення мають тільки ті слова, які належать до самостійних частин мови. Крім того, ми згадали, що в українській мові слова можуть мати одне або кілька значень. Також разом з Учителем ми повторили відомості про пряме й переносне значення слів.

На сьогоднішньому уроці ми повторимо й закріпимо відомості про синоніми. Учитель нагадає нам, що синоніми — це слова, які мають подібне, майже тотожне значення, але звучать і пишуться по-різному. Ми також згадаємо, що синонімами не можна вважати слова, які належать до різних частин мови, форми одного й того самого слова, спільнокореневі слова та слова, які є видовими чи родовими назвами до основного. Як і зазвичай, Учитель викладе матеріал, послуговуючись простими і зрозумілими прикладами, а наприкінці уроку ми отримаємо завдання для самостійного опрацювання.

Цей урок обіцяє бути цікавим і насиченим. Проте тема складна, а отже, нам не обійтися без допомоги вправних помічників Учителя. Як і зазвичай, приязні персонажі та яскраві ілюстрації завітають до нас і перетворять засвоєння нового матеріалу на казкову подорож. З такою потужною групою підтримки нам точно не доведеться нудьгувати!