Ми й далі мандруємо чарівною країною мови. Тривають наші відвідини царства слів, їхньої будови та значень. Учитель повторює й закріплює з нами відомості про значення слів, які ми вивчили раніше.

На минулому уроці Вчитель закріпив і доповнив відомості про синоніми. Учитель нагадав нам, що синоніми — це слова, які мають подібне, майже тотожне значення, але звучать і пишуться по-різному. Ми також згадали, що синонімами не можна вважати слова, які належать до різних частин мови, форми одного й того самого слова, спільнокореневі слова та слова, які є видовими чи родовими назвами до основного значення.

На сьогоднішньому уроці ми поговоримо про антоніми. Зокрема, Вчитель нагадає нам, що антоніми — це слова, які мають протилежне лексичне значення. Разом з Учителем ми згадаємо, що антоніми представлені тільки серед самостійних частин мови. І що найбільше антонімів спостерігається з-поміж частин мови, які вказують на якості. Окремо Вчитель підкреслить, що багатозначні слова можуть мати антоніми для кожного зі значень. І пояснить, що в такому випадку відповідна антонімічна пара може бути підібрана з огляду на контекст, у якому точно простежується значення слова. Як і зазвичай, викладений матеріал супроводжуватимуть прості і зрозумілі приклади. Наприкінці уроку Вчитель підіб’є підсумок і надасть завдання для самостійного опрацювання.

Цей урок точно буде динамічним і насиченим. Але й вимагатиме від нас особливої зосередженості й уваги. Хто ж допоможе нам не нудьгувати під час уроку? Звісно ж, як і зазвичай, приязні персонажі та яскраві ілюстрації завітають до нас і перетворять засвоєння нового матеріалу на цікаву гру!