Ми й далі мандруємо чарівною країною мови й запрошуємо до подорожі учнів 4 класів. Саме зараз ми відвідуємо царство слів, їхньої будови та значень.
На минулому уроці ми розглядали омоніми. Учитель нагадав нам, що слова, які звучать і пишуться схоже або однаково, але мають різне лексичне значення, називаються омонімами. Він підкреслив важливу деталь, пояснивши, що омоніми мають значення різні, тобто вказують на зовсім різні поняття, які не мають спільних рис. З огляду на це, Вчитель роз’яснив, що омоніми не треба плутати з багатозначними словами. Він показав різницю між цими поняттями, пояснивши, що багатозначні слова мають кілька значень, які поєднані спільними рисами з основним прямим значенням, а омоніми називають зовсім різні поняття, значеннєво між собою не пов’язані, і в деяких випадках можуть навіть належати до різних частин мови.
На сьогоднішньому уроці ми перейдемо до повторення й закріплення матеріалу про будову слова. Учитель нагадає нам, що слово складається з частин, які називаються морфемами. Разом ми згадаємо, що значущими частинами слова є корінь, префікс, суфікс та закінчення, а основою слова називають комплекс його частин без закінчення. Послуговуючись простим і зрозумілим прикладом, Учитель послідовно повторить із нами всі значущі частини слова, способи їх визначення та функцію. Наприкінці уроку Вчитель підіб’є підсумок і надасть завдання для самостійного опрацювання.
Цей урок обіцяє бути об’ємним і насиченим, та вимагатиме від нас особливої зосередженості й уваги. Але з допомогою Вчителя та його вірних друзів ми точно впораємося із легкістю. Як і зазвичай, приязні персонажі та яскраві ілюстрації завітають до нас і допоможуть у засвоєнні матеріалу.