Триває наша мандрівка чарівною країною мови. Ми радо запрошуємо до подорожі учнів 4 класів. Саме зараз тривають наші відвідини царства слів, їхньої будови та значень.

На минулому уроці ми перейшли до повторення й закріплення матеріалу про будову слова. Учитель нагадав нам, що слово складається з частин, які називаються морфемами. Разом ми згадали, що значущими частинами слова є корінь, префікс, суфікс та закінчення, а основою слова називають комплекс його частин без закінчення. Послуговуючись простим і зрозумілим прикладом, Учитель послідовно повторив із нами всі значущі частини слова, способи їх визначення та функцію.

На сьогоднішньому уроці ми докладніше розглянемо тему спільнокореневих слів. Учитель нагадає нам, що споріднені або спільнокореневі слова — це слова, які мають однаковий корінь і називають різні поняття, поєднані спільним лексичним значенням. Окремо він підкреслить, що не можна вважати спільнокореневими слова, які мають корені, що звучать і пишуться однаково, проте мають різне значення. І також не є спільнокореневими словами форми одного й того самого слова. З допомогою простих прикладів Учитель ґрунтовно пояснить ці відмінності. Наприкінці уроку він підіб’є підсумок і надасть нам завдання для самостійного опрацювання.

Цей урок, як і всі попередні, буде одинамічним і насиченим, але й вимагатиме від нас особливої зосередженості й уваги. Звісно ж, нам не обійтися без допомоги Вчителя та його вірних друзів. Як і зазвичай, приязні персонажі та яскраві ілюстрації завітають до нас і перетворять урок на захоплюючу гру.