Радо запрошуємо до подорожі країною мови учнів п’ятих класів. На минулому уроці ми повторили й доповнили раніше вивчений матеріал про м’які та тверді приголосні. Учитель нагадав, що тверді та м’які приголосні — це різні звуки, для позначення яких на письмі ми послуговуємося одними й тими самими літерами. Також він розповів, що тверді приголосні, які не мають м’якого відповідника, у певних позиціях можуть пом’якшуватися. Як і на минулому уроці, Вчитель запропонував нам кілька мнемонічних фраз для легкого запам’ятовування кожної з досліджених груп приголосних.

Сьогодні ж ми повторимо й доповнимо раніше вивчений матеріал про позначення звуків на письмі та співвідношення звуків і літер. Учитель нагадає нам, що для позначення звуків на письмі ми послуговуємося літерами. Проте кількість звуків в українській мові не зіставна з кількістю літер в абетці. Учитель розповість нам про літерні знаки, які або не позначають окремого звуку, або позначають кілька звуків. Також разом ми згадали про звуки, які позначаються на письмі двома літерами.