5/5

Досліджуємо позначення звуків на письмі

463

Радо запрошуємо до подорожі країною мови учнів п’ятих класів. На минулому уроці ми повторили й доповнили раніше вивчений матеріал про м’які та тверді приголосні. Учитель нагадав, що тверді та м’які приголосні — це різні звуки, для позначення яких на письмі ми послуговуємося одними й тими самими літерами. Також він розповів, що тверді приголосні, які не мають м’якого відповідника, у певних позиціях можуть пом’якшуватися. Як і на минулому уроці, Вчитель запропонував нам кілька мнемонічних фраз для легкого запам’ятовування кожної з досліджених груп приголосних.

Сьогодні ж ми повторимо й доповнимо раніше вивчений матеріал про позначення звуків на письмі та співвідношення звуків і літер. Учитель нагадає нам, що для позначення звуків на письмі ми послуговуємося літерами. Проте кількість звуків в українській мові не зіставна з кількістю літер в абетці. Учитель розповість нам про літерні знаки, які або не позначають окремого звуку, або позначають кілька звуків. Також разом ми згадали про звуки, які позначаються на письмі двома літерами.

Ваша оцінка
Пов'язані завдання