Радо запрошуємо до подорожі країною мови учнів п’ятих класів. На минулому уроці ми повторили й доповнили раніше вивчений матеріал про позначення звуків на письмі та співвідношення звуків і літер. Учитель нагадав нам, що для позначення звуків на письмі ми послуговуємося літерами. Проте кількість звуків в українській мові не зіставна з кількістю літер в абетці. Учитель розповів нам про літерні знаки, які або не позначають окремого звуку, або позначають кілька звуків. Також разом ми згадали про звуки, які позначаються на письмі двома літерами.
Сьогодні ж ми докладніше дослідимо вживання сполучення літер -дж-, -дз-. Разом ми згадаємо, що ці сполучення літер здебільшого передають на письмі звуки [дж], [дз] та [дз'] і за правилами не можуть розриватися під час переносу слова з рядка в рядок. Але ті ж самі літери можуть також позначати звуки [д], [д'], [ж], [з], [з'], які просто стоять у слові поруч і є частинами різних морфем. Учитель розповість, як нам відрізнити звуки [дж], [дз], [дз'] від збігу приголосних.