Триває наша захоплююча подорож країною мови, і ми радо запрошуємо до неї учнів четвертих класів.

На минулому уроці Вчитель розповів нам, що деякі прислівники в українській мові утворюються зі сполучень прийменника з іменником. У такому випадку прийменник набуває функції префікса й має писатися з прислівником разом. Проте Вчитель попередив нас, що такі прислівники легко сплутати з однозвучними сполученнями прийменника з іменником, які мають писатися окремо. Послуговуючись зрозумілими прикладами, він докладно пояснив нам, у який спосіб можна відрізнити прислівники від сполучення іменника з прийменником.

Сьогодні ж ми повторимо й доповнимо раніше вивчений матеріал про дієслово. Учитель нагадає нам, що дієслово — це самостійна частина мови, що вказує на дію або стан предмета як процес і в початковій формі відповідає на питання «Що робити?», «Що зробити?». Він також розповість, що дієслова мають чималу різноманітність морфологічних ознак. Зокрема, вони можуть змінюватися за часами, числами, особами, а в минулому часі й за родами. Послуговуючись зрозумілими прикладами, ми разом дослідимо особливості й ознаки дієслів.