Триває наша подорож чарівною країною мови, і ми радо запрошуємо до неї учнів 4 класів.
На минулому уроці ми повторили й доповнили загальні відомості про службові частини мови. Учитель нагадав, що службовими частинами мови називають слова, які не мають самостійного лексичного значення і виконують у мовленні допоміжну роль. Також він розповів, що функція службових частин мови полягає у вираженні різних відношень між повнозначними словами й реченнями, об’єднанні їх або наданні їм значеннєвих відтінків. Разом ми згадали, що в українській мові налічується три службові частини мови й повторили визначення і властивості кожної з них. На цьому ми простилися з царством слів, їхньої будови та значень, і рушили далі.
Сьогодні ж ми прибуваємо до царства іменників. Старі знайомі жадають нагадати основні відомості про себе. Тож Учитель радо допоможе їм у цьому. Разом ми пригадаємо, що загальне лексичне значення іменника — це назва предмета. Тобто іменники називають будь-які поняття, про які можна сказати: хто або що це? Поновимо в пам’яті відомості про те, що іменник має категорію роду і змінюється за числами та відмінками. Учитель нагадає способи визначення кожної з граматичних категорій іменника і наведе зрозумілі приклади. Наприкінці уроку він підіб’є підсумок і надасть нам завдання для самостійного опрацювання.
Урок обіцяє бути напрочуд насиченим. Він вимагатиме від нас особливої зосередженості й уваги. З такою кількістю матеріалу для вивчення легко втомитися й занудьгувати. Проте ми не залишимося без допомоги Вчителя та його вірних друзів. Як і зазвичай, із самого початку уроку поруч із нами працюватимуть приязні персонажі, а яскраві ілюстрації допоможуть у точному розумінні прикладів. З такою дружною командою помічників ми легко впораємося із повторенням матеріалу, адже будемо навчатися граючись.