Стандарти
Наші програми повністю покривають усі вимоги як українських, так і міжнародних стандартів
Одинадцятий клас
16-17 років
Стандарти з цього рівня:
Лічба та кількість предметів у сукупності
Назви чисел та правила лічби. Встановлення кількості предметів за допомогою лічби. Порівняння чисел.
11.HSN-CN.B Представляти комплексні числа та операції з ними на складній площині
Завдання в цій тематиці:
-
Гра «Знавець»
-
Знаходимо суму та різницю комплексних чисел
-
Множимо комплексні числа
-
Ділимо комплексні числа
-
Знаходимо значення виразу
-
Частини комплексного числа
-
Рівність комплексних чисел
-
Знаходимо модуль комплексного числа
-
Аргумент комплексного числа
-
Тригонометрична форма комплексного числа
-
Чи рівні комплексні числа?
-
Множення чисел в тригонометричній формі
-
Показникова форма комплексного числа
-
Гра «Чи правильна відповідь?»
-
Корені многочлена
11.HSN-VM.A Представляти модель з векторними величинами
Завдання в цій тематиці:
-
Координати вектора в просторі
-
Довжина вектора
-
Додавання векторів
-
Правило паралелепіпеда
-
Рівні вектори
-
Множення вектора на число
-
Колінеарні вектори
-
Умова колінеарності векторів
-
Вершини паралелограма
-
Коефіцієнт колінеарності векторів
-
Рівні вектори за координатами
-
Гра «Полички»
-
Умова перпендикулярності векторів
11.HSN-VM. Представляти векторне віднімання графічно шляхом підключення наконечників у відповідному порядку
Завдання в цій тематиці:
-
Монотонність функції
-
Координати вектора в просторі
-
Додавання векторів
-
Правило паралелепіпеда
-
Рівні вектори
-
Множення вектора на число
-
Колінеарні вектори
-
Умова колінеарності векторів
-
Вершини паралелограма
-
Коефіцієнт колінеарності векторів
-
Рівні вектори за координатами
-
Умова перпендикулярності векторів
11.HSN-VM.C Виконувати операції на матрицях і використовувати матриці в додатках
Завдання в цій тематиці:
-
Гра «Шукаємо елемент»
-
Гра «Складаємо пазл»
-
Визначаємо тип матриці
-
Додавання та віднімання матриць
-
Множення матриць
-
Транспортування матриць
-
Слід матриці
-
Обернена матриця
-
Еквівалентні матриці
-
Ранг матриці
-
Дії над матрицями
-
Рахуємо визначник матриці
-
Мінор
-
Гра «Чи правильно піднесли до степеня?»
-
Абраїчне доповнення
11.HSA-APR Арифметика з багаточленами і раціональними виразами
Завдання в цій тематиці:
-
Спрощуємо вираз
-
Гра «Вгадай число»
-
Системи показникових рівнянь
-
Гра «Думки вголос»
-
Метод заміни змінної
-
Гра «Відкриття у розв'язках»
-
Обчислюємо факторіал
11.HSA-CED Розв'язок рівнянь
Завдання в цій тематиці:
-
Значення виразу дорівнює одиниці
-
Спрощуємо вираз
-
Знаходимо відповідь
-
Рівносильні рівняння
-
Гра «Знайди функцію»
-
Гра «Думки вголос»
-
Рівняння-наслідки
-
Метод заміни змінної
-
Гра «Дорога»
-
Гра «Відкриття у розв'язках»
-
Розміщення у рівняннях
-
Комбінації у рівняннях
-
Рівносильні рівняння з параметром
-
Співставляємо відповідні значення
-
Знаходимо значення параметра рівняння
-
Система рівнянь з параметром
-
Розв'язки системи рівнянь
-
Точка перетину функцій
-
Гра «Знайди величину»
11.HSA-REI Обґрунтувавати розв’язок рівнянь та нерівностей
Завдання в цій тематиці:
-
Значення виразу дорівнює одиниці
-
Спрощуємо вираз
-
Множина розв'язків
-
Рівносильні нерівності
-
Гра «Думки вголос»
-
Рівняння-наслідки
-
Метод заміни змінної
-
Логарифмічна нерівність
-
Гра «Між зірок»
-
Гра «Відкриття у розв'язках»
-
Розміщення у рівняннях
-
Комбінації у рівняннях
-
Рівносильні рівняння з параметром
-
Співставляємо відповідні значення
-
Знаходимо значення параметра рівняння
-
Система рівнянь з параметром
-
Розв'язки системи рівнянь
11.HSF-IF Функції інтерпретації
Завдання в цій тематиці:
-
Правильний вибір
-
Знакосталості функції
-
Властивості показникової функції
-
Гра «Математична вікторина»
-
Значення виразу дорівнює одиниці
-
Спрощуємо вираз
-
Гра «Вгадай число»
-
Гра «Знайди функцію»
-
Гра «Кількість точок»
-
Гра «Вибери нерівність»
-
Спадна чи зростаюча функція
-
Гра «На природі»
-
Точки перетину графіка
-
Монотонність функції
-
Максимум та мінімум функції
-
Гра «Правда чи ні»
-
Дослідження функції
-
Первісні функції
11.HSF-BF Функції побудови
Завдання в цій тематиці:
-
Гра «Кількість точок»
-
Спадна чи зростаюча функція
-
Кутовий коефіцієнт дотичної
-
Монотонність функції
-
Максимум та мінімум функції
-
Побудова графіка за допомогою похідної
-
Область визначення та значень функції
-
Перетин з осями координат
-
Чи проходить графік через точки?
-
Розташування графіка
-
Проміжки знакосталості функції
-
Урок вишивання
-
Гра «Вибери місце»
11.HSF-LE Лінійні, квадратичні та експоненціальні функції
Завдання в цій тематиці:
-
Знакосталості функції
-
Властивості показникової функції
-
Гра «Математична вікторина»
-
Значення виразу дорівнює одиниці
-
Спрощуємо вираз
-
Гра «Знайди функцію»
-
Гра «Кількість точок»
-
Гра «Вибери нерівність»
-
Означення логарифма
-
Гра «На природі»
-
Точки перетину графіка
-
Кутовий коефіцієнт дотичної
-
Монотонність функції
-
Проміжки знакосталості функції
-
Урок вишивання
11.HSG-SRT Подібність, правильні трикутники і тригонометрія
Завдання в цій тематиці:
-
Вікторина «Подружись із циліндром»
-
Рух у просторі
-
Симетрія відносно точки
-
Зміна координат точки
-
Коефіцієнт гомотетії
-
Гомотетія площини
-
Гомотетія в трикутниках
-
Гомотетія і площа
-
Гомотетія і об'єм
-
Знаходження об'ємів гомотетичних фігур
11.HSS-ID Інтерпретація категоричних і кількісних даних
Завдання в цій тематиці:
-
Гра «Переставляємо елементи»
-
Розміщення у рівняннях
-
Задачі на розміщення
-
Гра «Комбінації»
-
Комбінації у рівняннях
-
Задачі на комбінації
-
Правило суми і добутку
-
Формули комбінаторики
-
Гра «Не помились!»
-
Підбери формулу до задачі
-
Знаходимо розмах вибірки
-
Знаходимо середнє значення статистичного ряду
-
Дисперсія вибірки
-
Медіана вибірки
-
Знаходимо моду
-
Знаходимо середнє квадратичне відхилення вибірки
-
Знаходимо середнє значення вибірки
-
Будуємо полігон частот
-
Відновлюємо таблицю
-
Центральні тенденції та гістограма
-
Середнє лінійне відхилення
-
Відносна частота вибірки
-
Відхилення від середнього
-
Коефіцієнт варіації
-
Об'єм вибірки
-
Лінійний коефіцієнт варіації
-
Коефіцієнт осциляції
11.HSS-CP Умовна ймовірність і правила ймовірності
Завдання в цій тематиці:
-
Види подій
-
Обчислюємо ймовірність
-
Знаходження ймовірності протилежних і сумісних подій
-
Операції над подіями
-
Знаходимо умовну ймовірність
-
Залежні і незалежні події
-
Випадкові величини
-
Знаходимо математичне сподівання та дисперсію
-
Застосовуємо формулу Бернуллі
Математичні вирази. Рівності. Нерівності
Числові рівності і нерівності. Математичні вирази.
11.HSN-RN.A Змінювати властивості степенів до натуральних показників
Завдання в цій тематиці:
-
Правильний вибір
-
Знакосталості функції
-
Властивості показникової функції
-
Гра «Математична вікторина»
-
Правильна нерівність
-
Логарифмуємо рівняння
-
Порівнюємо логарифми
-
Переходимо до даної основи
-
Вибираємо значення виразу
-
Порівнюємо додатні числа
-
Спадна чи зростаюча функція
-
Порівнюємо основу логарифма
-
Логарифмуємо рівність
-
Порівнюємо числа з натуральним показником
-
Визначаємо функцію за графіком
-
Порівнюємо значення функцій
-
Визначаємо властивості функції
-
Область визначення та значень функції
-
Перетин з осями координат
-
Чи проходить графік через точки?
-
Розташування графіка
-
Проміжки знакосталості функції
-
Урок вишивання
-
Порівнюємо значення функції з числом
-
Знаходимо тотожні вирази
-
Точка перетину функцій
11.HSN-RN.B Використовувати властивості раціональних і ірраціональних чисел
Завдання в цій тематиці:
-
Гра «Математична вікторина»
-
Правильна нерівність
-
Кількість коренів
-
Значення виразу дорівнює одиниці
-
Спрощуємо вираз
-
Гра «Зустріч математиків»
-
Логарифмуємо рівняння
-
Порівнюємо логарифми
-
Гра «Зимовий день»
-
Знаходимо число логарифма
-
Переходимо до даної основи
-
Порівнюємо числа з натуральним показником
-
Визначаємо функцію за графіком
-
Порівнюємо значення функцій
-
Визначаємо властивості функції
-
Область визначення та значень функції
-
Перетин з осями координат
-
Чи проходить графік через точки?
-
Розташування графіка
-
Проміжки знакосталості функції
-
Урок вишивання
-
Порівнюємо значення функції з числом
-
Позначаємо значення змінної
-
Гра «Вибери місце»
-
Знаходимо тотожні вирази
-
Точка перетину функцій
11.HSN-Q.A Мислити раціонально і використовувати знання для вирішення задач
Завдання в цій тематиці:
-
Задачі на комбінації
-
Гра «Хто правий?»
-
Площа криволінійної трапеції
-
Об'єм тіла
-
Похідна чи інтеграл
-
Позначаємо значення змінної
-
Чи рівні комплексні числа?
-
Гра «Зашифровані кути»
-
Гра «Знайди величину»
-
Гра «Фараони»
11.HSN-CN.A Виконувати арифметичні операції з комплексними числами
Завдання в цій тематиці:
-
Гра «Знавець»
-
Знаходимо суму та різницю комплексних чисел
-
Множимо комплексні числа
-
Ділимо комплексні числа
-
Знаходимо значення виразу
-
Частини комплексного числа
-
Рівність комплексних чисел
-
Знаходимо модуль комплексного числа
-
Аргумент комплексного числа
-
Чи рівні комплексні числа?
11.HSN-CN.C Використовувати комплексні числа в тотожностях з багаточленами і рівняннях
Завдання в цій тематиці:
-
Знаходимо суму та різницю комплексних чисел
-
Множимо комплексні числа
-
Ділимо комплексні числа
-
Знаходимо значення виразу
-
Частини комплексного числа
-
Рівність комплексних чисел
-
Тригонометрична форма комплексного числа
11.HSN-VM.B Виконувати операції на векторах.
Завдання в цій тематиці:
-
Координати вектора в просторі
-
Довжина вектора
-
Додавання векторів
-
Правило паралелепіпеда
-
Рівні вектори
-
Множення вектора на число
-
Колінеарні вектори
-
Умова колінеарності векторів
-
Вершини паралелограма
-
Коефіцієнт колінеарності векторів
-
Рівні вектори за координатами
-
Гра «Полички»
-
Скалярний добуток двох векторів
-
Координати точки
-
Умова перпендикулярності векторів
-
Кути трикутника
-
Косинус кута між векторами
-
Чи перпендикулярні вектори?
-
Кут між векторами в просторі
-
Колінеарні чи перпендикулярні вектори
-
Властивості векторів
-
Модуль вектора
-
Визначаємо фігуру
-
Векторний метод
-
Площа трикутника, утвореного векторами
-
Об'єм піраміди, утвореної векторами
11.HSA-SSE Бачення структури у виразах
Завдання в цій тематиці:
-
Гра «Вгадай число»
-
Знаходимо відповідь
-
Гра «Вибери нерівність»
-
Системи показникових рівнянь
-
Означення логарифма
-
Обчислюємо логарифм
-
Гра «Номер квартири»
-
Метод заміни змінної
-
Гра «Дорога»
-
Обчислюємо факторіал
-
Рівносильні рівняння з параметром
-
Співставляємо відповідні значення
-
Знаходимо значення параметра рівняння
-
Система рівнянь з параметром
-
Розв'язки системи рівнянь
11.HSF-TF Тригонометричні функції
Завдання в цій тематиці:
-
Монотонність функції
-
Одиничне коло
-
Обчислюємо тригонометричні вирази
-
Знаходимо радіанну міру кута
-
Знаходимо градусну міру кута
-
Область визначення функції
-
Множина значень функції
-
Нулі тригонометричної функції
-
Парність і непарність функцій
-
Період тригонометричної функції
-
Тригонометричні тотожності
-
Формули зведення в тригонометрії
-
Тригонометричні формули додавання
-
Гра «Визначаємо знак виразу»
-
Тригонометричні формули пониження степеня
-
Формули подвійного кута для синуса та косинуса
-
Формули подвійного кута для тангенса
-
Гра «Збери відповідь»
-
Приклади з оберненими тригонометричними функціями
-
Розв'язуємо тригонометричні рівняння
-
Спрощуємо тригонометричні вирази
-
Формули суми і різниці тригонометричних функцій
-
Формули половинного аргументу тригонометричних функцій
-
Порівняння тригонометричних функцій
-
Гра «Розташуй в певному порядку»
11.HSG-GMD Геометричні вимірювання та обчислення
Завдання в цій тематиці:
-
Ділення чисел в тригонометричній формі
-
Гра «Складаємо тригранні кути»
-
Двогранні кути
-
Двогранний кут між площинами
-
Властивості тригранного кута
-
Гра «Знаходимо третій кут»
-
Точки у двогранному куті
-
Визначаємо вид кута
-
Знаходимо відстань між точками
-
Відстань від точки до вершини тригранного кута
-
Гра «Кількість граней многогранника»
-
Вікторина «Многогранники та їхні елементи»
-
Гра «Визнач помилку в записах»
-
Площа перерізу многогранника
-
Гра «Журналіст»
-
Площа поверхні зрізаного многогранника
-
Гра «Визначаємо многогранник за формулою»
-
Гра «Відгадай многогранник»
-
Гра «Вибери літеру»
-
Побудова перерізу многогранника
-
Переріз многогранника
-
Вписані та описані многогранники
-
Визначаємо радіус вписаної та описаної кулі
-
Кути многогранників
-
Гра «Дізнайся результат»
-
Вікторина «Комбінації многогранників і тіл обертання»
-
Об'єм похилого многогранника
-
Називаємо елементи тіл обертання
-
Працюємо з площами
-
Гра «Чий об'єм?»
-
Перерізаємо тіла обертання
-
Вікторина «Подружись із циліндром»
-
Задачі з конусом
-
Зрізаний конус
-
Задачі з кулею
-
Комбінації тіл обертання
-
Розгортки фігур
-
Площі поверхні куба та прямокутного паралелепіпеда
-
Площі бічної поверхні многогранників
-
Площі повної поверхні многогранників
-
Площі бічної поверхні тіл обертання
-
Площі поверхні тіл обертання
-
Гра «Відповідність»
-
Складені площі
-
Зрізані фігури
-
Площі знайомих предметів
-
Задачі на обчислення площ правильних многогранників
-
Знаходимо об'єм або ребро куба
-
Знаходимо об'єм призми
-
Знаходимо об'єм піраміди
-
Знаходимо об'єм циліндра
-
Визначаємо об'єм конуса
-
Знаходимо об'єм кулі
-
Кульовий сегмент та сектор
-
Об'єми многогранників
-
Об'єми тіл обертання
-
Чи належить точка?
-
Відстань між точками
-
Відстань від точки до площини
-
Знаходимо координати середини відрізка
-
Знаходимо координати точки
-
Гра «Невідомі числа»
-
Рівновіддалена точка
-
Загальне рівняння площини
-
Знаходження центра та радіуса сфери
-
Місцезнаходження точки
-
Рівняння сфери
-
Симетрія відносно площини
-
Симетрія відносно прямої у просторі
-
Центр симетрії
-
Вісь симетрії
-
Будуємо паралельне перенесення
-
Паралельне перенесення сфери
-
Паралельне перенесення площини
-
Поворот у просторі
-
Гомотетія сфери відносно початку координат
-
Визначаємо вид перетворення
-
Коефіцієнт гомотетії
-
Гомотетія площини
-
Визначаємо координати точки при повороті
-
Гомотетія і периметр
-
Гомотетія і об'єм
-
Повертаємо фігуру на координатній площині
-
Коефіцієнт колінеарності векторів
-
Рівні вектори за координатами
-
Гра «Полички»
-
Скалярний добуток двох векторів
-
Кути трикутника
Математика
Українська мова
