Віднімання є процесом протилежним до додавання і вивчається на базі знань про додавання. Дитині досить легко сприйняти та зрозуміти сутність цієї арифметичної дії, якщо спершу працювати доводиться не з умовними цифрами, а з конкретними предметами. Віднімання, по суті, є процесом, при якому з ряду предметів забирається якась частина, після чого кількість обʼєктів, що залишилась, обовʼязково змінюється. Цей процес є наглядним, тож цілком зрозумілим навіть для дітей найменшого віку. Вже після цього віднімання практикується на цифрах, а згодом воно стає вже частиною комплексу арифметичних дій у завданні. Завдяки ньому учень вчиться самостійно змінювати кількість предметів, не просто сприймати числа, а працювати з ними. Віднімання є базовою складовою частиною всіх математичних операцій.