Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- розв'язувати задачі на арифметичну та геометричну прогресії.
Назви чисел та правила лічби. Встановлення кількості предметів за допомогою лічби. Порівняння чисел.
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- розв'язувати задачі на арифметичну та геометричну прогресії.
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- знаходити похідні функцій;
- знаходити числове значення похідної функції в точці для заданого значення аргументу;
- знаходити похідну суми, добутку і частки двох функцій;
- знаходити кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці;
- розв'язувати задачі з використанням геометричного та фізичного змісту похідної.
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- знаходити проміжки монотонності функції; знаходити екстремуми функції за допомогою похідної, найбільше та найменше значення функції;
- досліджувати функції за допомогою похідної та будувати їх графіки; розв'язувати прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень.
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- розвязувати задачі, використовуючи перестановки, комбінації, розміщення (безповторень), комбінаторні правила суми та добутку;
- обчислювати ймовірності випадкових подій, користуючись її означенням і комбінаторними схемами;
- обчислювати та аналізувати вибіркові характеристики рядів даних (розмах вибірки, моду, медіану, середнє значення).
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- застосовувати означення, ознаки та властивості елементарних геометричних фігур до розв'язування планіметричних задач та задач практичного змісту.
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- класифікувати трикутники за сторонами та кутами;
- розв'язувати трикутники;
- застосовувати означення та властивості різних видів трикутників до розв'язування планіметричних задач та задач практичного змісту;
- визначати елементи кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник.
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- застосовувати означення та властивості многокутників до розв'язування планіметричних задач і задач практичного змісту.
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- знаходити довжини відрізків, градусні та радіанні міри кутів, площі геометричних фігур;
- обчислювати довжину кола та його дуг, площу круга та сектора;
- використовувати формули площ геометричних фігур до розв'язування планіметричних задач і задач практичного змісту.
Розпізнання форм оточуючих предметів. Аналіз, порівняння, зображення та створення форм.
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- знаходити координати середини відрізка та відстань між двома точками;
- складати рівняння прямої та рівняння кола;
- виконувати дії з векторами;
- знаходити скалярний добуток векторів;
- застосовувати вивчені формули й рівняння фігур до розв'язування задач.
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- використовувати властивості основних видів геометричних переміщень до розв'язування планіметричних задач і задач практичного змісту.
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- застосовувати означення та властивості паралельних і перпендикулярних прямих і площин до розв'язування стереометричних задач та задач практичного змісту;
- знаходити зазначені відстані та величини кутів у просторі.
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- розв'язувати задачі, зокрема, практичного змісту на обчислення об'ємів і площ поверхонь геометричних тіл
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
-знаходити координати середини відрізка та відстань між двома точками;
- виконувати дії з векторами; - знаходити скалярний добуток векторів;
- використовувати аналогію між векторами і координатами на площині й у просторі до розв'язування стереометричних задач і задач практичного змісту.
Лічба. Натуральні числа 1–10. Цифра «0». Арифметичні дії додавання й віднімання чисел у межах 10. Табличне додавання й віднімання в межах 10. Відношення різницевого порівняння. Нумерація чисел у концентрі 100. Усна та письмова нумерація у межах 100. Додавання й віднімання чисел на основі нумерації у межах 100. Додавання й віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд. Знаходження невідомого компонента арифметичних дій.
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- розрізняти види чисел та числових проміжків;
- порівнювати дійсні числа;
- виконувати дії з дійсними числами;
- використовувати ознаки подільності;
- знаходити найбільший спільний дільник та найменше спільне кратне двох чисел;
- знаходити неповну частку та остачу від ділення одного натурального числа на інше; перетворювати звичайний дріб у десятковий;
- округлювати цілі числа і десяткові дроби;
- використовувати властивості модуля до розв'язання задач.
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- виконувати тотожні перетворення раціональних, ірраціональних, степеневих, показникових, логарифмічних, тригонометричних виразів та знаходити їхнє числове значення при заданих значеннях змінних.
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- знаходити первісну, використовуючи основні властивості;
- обчислювати площу плоских фігур за допомогою інтеграла.
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- застосовувати набуті знання до розв'язування планіметричних задач та задач практичного змісту.
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- застосовувати означення, ознаки та властивості різних видів чотирикутників до розв'язування планіметричних задач і задач практичного змісту.
Числові рівності і нерівності. Математичні вирази.
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- розв язувати рівняння і нерівності першого та другого степенів, а також рівняння і нерівності, що зводяться до них;
- розв'язувати системи лінійних рівнянь і нерівностей, а також ті, що зводяться до них;
- розв'язувати рівняння, що містять дробові раціональні, степеневі, показникові, логарифмічні та тригонометричні вирази;
- розв'язувати нерівності, що містять степеневі, показникові, логарифмічні вирази;
- розв'язувати рівняння й нерівності, використовуючи означення та властивості модуля;
- застосовувати загальні методи та прийоми (розкладання на множники, заміна змінної, застосування властивостей і графіків функцій) у процесі розв'язування рівнянь, нерівностей та їхніх систем;
- аналізувати та досліджувати рівняння, їхні системи та нерівності залежно від коефіцієнтів;
- застосовувати рівняння, нерівності та системи рівнянь до розв'язування текстових задач.
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- знаходити область визначення, область значень функції;
- досліджувати на парність (непарність) функцію;
- будувати графіки лінійних, квадратичних, степеневих, показникових, логарифмічних та тригонометричних функцій;
- встановлювати властивості числових функцій, заданих формулою або графіком;
- використовувати перетворення графіків функцій.
Довжина. Маса. Місткість. Вартість. Час. Дії з величинами.
Учасник/учасниця ЗНО повинен/повинна вміти:
- знаходити відношення чисел у вигляді відсотка, відсоток від числа, число за значенням його відсотка; розв'язувати задачі на відсоткові розрахунки та пропорції;
- розв'язувати текстові задачі арифметичним способом.