Цей комплекс завдань було створено для доповнення та закріплення на практиці навичок, присвячених українській мові та знань, які дитина отримує, навчаючись у третьому класі. Завдання не лише роблять більш глибокими знання вже вивчених раніше тем, а й знайомлять учня з новими розділами науки про мову. При цьому кожен такий новий розділ не сприймається учнем як щось, що було додано штучно: всі вправи взаємоповʼязані, теми перетікають одна в іншу, а масштаб роботи поступово збільшується. Спочатку учень вчить фонетику, потім – слова (причому на різних рівнях: з точки зору морфемного складу, частин мови тощо), далі дитина вивчає словосполучення, речення, текст. Таким чином, дитина отримує цілісну картину предмета. При цьому більшість завдань у цьому комплексі роблять акцент не на перевірці навичок дитини, а на знайомстві її з тою чи іншою новою стороною мови.
Образність, яка раніше досягалась за рахунок використання великої кількості ілюстрацій, тепер досягається за допомогою різноманіття способів подачі інформації та пізнавальних етапів, де паралельно з виконанням вправи учень дізнається щось цікаве про оточуючий світ, історію, далекі країні тощо. Притому, що казкові герої та персонажі, які роблять вправи більш інтерактивними, зустрічаються так само часто.