Стандарти
Увійти
Реєстрація
Математика
Українська
Англійська
ЗНО
Читання
Олімпіади
Інше
Читання
Українська мова — теорія
Олімпіада
Англійська мова
Курси ЗНО
Тести ЗНО
Блог
Головна
›
Українська мова
›
Синтаксис
Читання
Лексика
Частини мови
Іменник
Дієслово
Прикметник
Синтаксис
Пунктуація
Орфографія
Фразеологія
Словотвір
Письмо
Вимова
Фонетика
Сполучник
Прийменник
Числівник
Займенник
Прислівник
Будова слова
Фонетика і графіка
Соціокультурна змістова лінія
Діяльнісна змістова лінія
Аудіювання
Стилістика
Орфоепія
Завдання
Нагороди
Синтаксис
Завдання тільки за міжнародними стандартами
Завдання для поглибленого вивчення теми
Словосполучення
Д.1
Проводимо досліди
Д.2
Встановлюємо змістовий зв'язок слів у словосполученнях
Д.3
Вибираємо літери, які позначають граматичний зв'язок у словосполученні
Д.4
Утворюємо словосполучення з поданих слів
Д.5
Утворюємо синонімічні словосполучення
Д.6
Вибираємо правильні словосполучення
Д.7
Відбираємо словосполучення
Д.8
Підбираємо словосполучення до відповідних схем
Д.9
Шукаємо потрібні словосполучення в реченнях
Д.10
Встановлюємо відповідність між різновидами та словосполученнями
Д.11
Розмежовуємо прості та складні словосполучення
Д.12
Утворюємо складні словосполучення, використовуючи подані слова
Ґ.1
Вибираємо рядок зі словосполученнями
Ґ.2
Визначаємо головні слова в словосполученнях
Ґ.3
Розрізняємо прості та складні словосполучення
Ґ.4
Визначаємо види словосполучень
Ґ.5
Визначаємо види зв'язку в словосполученнях
Н.1
Вибираємо слова за змістом
Н.2
Вибираємо тварину
Н.3
Ввічливі словосполучення
Н.4
Складаємо словосполучення
Н.5
Дієслівні словосполучення
Н.6
Розташовуємо малюнок відповідно до слів
Н.7
Порівняння за ознакою
Н.8
Словосполучення в реченні
І.1
Утворюємо словосполучення зі словами
І.2
Розрізняємо словосполучення та сполуки слів
І.3
Визначаємо головне та залежне слово у словосполученні
І.4
Вибираємо питання до залежного слова у словосполученні
І.5
Добираємо всі можливі залежні слова до головного
І.6
Добираємо словосполучення до схеми
І.7
Будуємо схему словосполучення
І.8
Знаходимо правильно утворені словосполучення
І.9
Добираємо прийменник до словосполучення
І.10
Узгоджуємо слова у словосполученні
І.11
Доповнюємо речення словосполученням відповідно змісту
І.12
Утворюємо словосполучення від пари слів
І.13
Розподіляємо словосполучення за головним словом
І.14
Поширюємо словосполучення
І.15
Розрізняємо словосполучення і речення
І.16
Відмінюємо словосполучення з прикметниками
Р.1
Ставимо питання від головного до залежного слова
Р.2
Словосполучення і професії
Р.3
Замінюємо іменник словосполученням
Р.4
Дописуємо закінчення
Р.5
Складаємо словосполучення
Р.6
Доповнюємо словосполучення третім словом
Р.7
Знаходимо зайве
Р.8
Гра "Утворюємо словосполучення"
Р.9
Доповнюємо речення словосполученням
Речення (просте, складне)
Е.1
Вибираємо рядки слів, які не можна назвати реченням
Е.2
Гра «Зачароване речення»
Е.3
Заповнюємо пропуски та визначаємо вид речення
Е.4
Робимо синтаксичний розбір
Е.5
Вибираємо складне речення серед простих
Е.6
Вибираємо головну чи залежну частину складних речень
Е.7
Визначаємо граматичні основи складного речення
Е.8
Розставляємо відповідні позначки
Е.9
Вибираємо схему складного речення
Е.10
Розташовуємо частини складних речень
Двоскладне просте речення
Є.1
Виділяємо в поезії двоскладні речення
Є.2
Розподіляємо односкладні та двоскладні речення
Є.3
Підкреслюємо граматичні основи у двоскладних реченнях
Є.4
Конструюємо двоскладне речення
Є.5
Вибираємо, хто правильно охарактеризував речення
Є.6
Перетворюємо односкладне речення у двоскладне
Є.7
Ставимо лайки сторінкам
Підмет і присудок
Ж.1
Виділяємо граматичні основи речень
Ж.2
Підкреслюємо простий підмет у реченні
Ж.3
Визначаємо спосіб вираження підмета
Ж.4
Вписуємо в речення складений підмет
Ж.5
Доповнюємо речення складеним підметом
Ж.6
Виправляємо неправильну форму складеного підмета
Ж.7
Узгоджуємо присудок із підметом
Ж.8
Розгадуємо ребуси зі складеними підметами
Ж.9
Вставляємо в речення частку простого присудка
Ж.10
Знаходимо складений дієслівний присудок і записуємо його
Ж.11
Підкреслюємо присудки та визначаємо їхній вид
Ж.12
Знаходимо складений присудок та визначаємо його значення
Ж.13
Підкреслюємо складений іменний присудок
Ж.14
Узагальнюємо вивчене
Порядок слів у реченні. Логічний наголос
З.1
Доповнюємо речення з прямим порядком слів
З.2
Визначаємо речення з правильним порядком слів
З.3
Ставим позначку на сторінці
З.4
Підбираємо граматичну основу
З.5
Шукаємо логічний наголос у реченнях
З.6
Журналістське розслідування
Непоширене й поширене речення
И.1
Розрізняємо непоширене і поширене речення
И.2
Знаходимо потрібне речення
И.3
Утворюємо поширене речення
И.4
Шукаємо в тексті непоширені речення
И.5
Доповнюємо речення додатком
И.6
Шукаємо означення в реченнях
И.7
Шукаємо речення, які поширені обставиною
И.8
Сортуємо непоширені та поширені речення
И.9
Утворюємо непоширені речення
И.10
Визначаємо другорядні члени речення
Означення, додаток, обставина
І.1
Шукаємо означення в реченні
І.2
Вибираємо варіант з узгодженим/неузгодженим означенням
І.3
Змінюємо узгоджене означення на неузгоджене
І.4
Ставимо питання до означення
І.5
Вибираємо прикладку в реченні
І.6
Узгоджуємо прикладку
І.7
Визначаємо правильне написання прикладки
І.8
Підкреслюємо додаток у реченні
І.9
Визначаємо вид додатка
І.10
Визначаємо відмінок додатка
І.11
Шукаємо відокремлений додаток
І.12
Шукаємо обставину в реченні
І.13
Визначаємо вид обставини за значенням
І.14
Ставимо питання до обставини
І.15
Підбираємо прийменник до обставини
І.16
Досліджуємо дієприслівниковий зворот
І.17
Визначаємо, чи правильне твердження
І.18
Розставляємо розділові знаки при другорядних однорідних членах речення
І.19
Розставляємо розділові знаки
І.20
Визначаємо, який другорядний член є у реченні
І.21
Підкреслюємо головні і другорядні члени речення
Порівняльний зворот
Ї.1
Знаходимо порівняльні звороти в уривках із художніх творів
Ї.2
Виділяємо комами порівняльні звороти, де потрібно
Ї.3
Вибираємо порівняльні звороти, які потрібно виділити комами
Ї.4
Ставимо позначки біля речень відповідно до правил пунктуації
Ї.5
Підбираємо потрібні продовження до тверджень
Ї.6
Підбираємо правильні продовження до фразеологічних зворотів
Ї.7
Визначаємо способи вираження порівняльного звороту
Односкладне просте речення
Й.1
Розрізняємо двоскладні й односкладні речення
Й.2
Перетворюємо двоскладне речення в односкладне
Й.3
Сортуємо односкладні речення
Й.4
Знаходимо називні речення в діалозі
Й.5
Доповнюємо сенкан називним реченням
Й.6
Встановлюємо відповідність між реченням та його видом
Й.7
Знаходимо зайве
Й.8
Розрізняємо односкладні і неповні або двоскладні речення
Й.9
Розрізняємо означено-особові речення
Й.10
Утворюємо неозначено-особові речення
Й.11
Знаходимо узагальнено-особові речення
Й.12
Утворюємо безособове речення
Й.13
Доповнюємо правило терміном і прикладом
Й.14
Робимо синтаксичний розбір односкладного речення
Й.15
Вибираємо односкладні речення
Повне та неповне речення
К.1
Визначаємо повні речення
К.2
Підбираємо неповне речення до тексту
К.3
Підбираємо слова до неповних речень
К.4
Вивчаємо контекстуальні та ситуативні види речень
К.5
Розставляємо розділові знаки в неповному реченні
К.6
Утворюємо речення з пропущеним підметом
К.7
Шукаємо речення з пропущеними присудками
К.8
Гра «Дописуємо історію»
К.9
Записуємо типи речень
Однорідні члени речення
Л.1
Відповідаємо на запитання
Л.2
Знаходимо речення з однорідними означеннями
Л.3
Проводимо махінації з членами речень
Л.4
Шукаємо однорідні обставини в тексті
Л.5
Встановлюємо тип зв'язку
Л.6
Шукаємо речення з однорідними членами та вказуємо смисловий зв'язок між ними
Л.7
Визначаємо типи зв'язків однорідних членів речень
Л.8
Шукаємо речення з пунктуаційними помилками
Л.9
Розставляємо розділові знаки в реченнях
Л.10
Досліджуємо однорідні члени речення
Л.1
Знаходимо однорідні члени у реченні
Л.2
Підбираємо до однорідних членів речення узагальнюючі слова
Л.3
Визначаємо, якими частинами мови представлені однорідні члени речення
Л.4
Вивчаємо поєднання однорідних членів речення за допомогою сполучників
Л.5
Вибираємо речення з певними однорідними членами
Л.6
Доповнюємо речення однорідними головними членами
Відокремлені члени речення
М.1
Відокремлюємо члени речень розділовими знаками
М.2
З'ясовуємо правдивість твердження
М.3
Підбираємо відповідник схемі
М.4
Вибираємо правильні твердження про відокремлене означення
М.5
Утворюємо речення з відокремленим означенням
М.6
Пояснюємо відокремлення прикладки в реченні
М.7
Впізнаємо відокремлену прикладку в реченні
М.8
Вибираємо потрібний уточнювальний додаток
М.9
Вибираємо речення з правильно відокремленою обставиною
М.10
Відповідаємо на поставлене запитання
М.11
Визначаємо, яка обставина відокремлюється, а яка – ні
М.12
Підкреслюємо відокремлений член речення
Звертання, вставні слова
Н.13
Навчаємося ввічливості
Н.1
Знаходимо в реченнях звертання та визначаємо його вид
Н.2
Ставимо розділові знаки в реченнях
Н.3
Вибираємо, хто правильно утворив звертання
Н.4
Вписуємо правильне звертання
Н.5
Шукаємо риторичне звертання в поезіях і відгадуємо автора
Н.6
Шукаємо речення зі вставним словом
Н.7
Вибираємо зайві вставні слова
Н.8
Визначаємо, в якому реченні є вставне слово певної групи
Н.9
Вибираємо вставне слово відповідно до значення
Н.10
Складаємо слово і визначаємо, чи може воно бути вставним
Н.11
Ставимо розділові знаки і характеризуємо слово чи словосполучення
Н.12
Ставимо лайки та дизлайки реченням
Граматичні помилки в реченнях
О.1
Знаходимо та виправляємо граматичні помилки в текстах
О.2
Допомагаємо героям підібрати слова
О.3
Вибираємо речення без граматичної помилки
О.4
Складаємо правильні словосполучення
О.5
Створюємо граматично правильне речення
О.6
Гра «Хто тут живе?»
О.7
Оцінюємо словосполучення
О.8
Гра «Працюємо редактором»
Діалог
П.1
Визначаємо неправильні варіанти
П.2
Розташовуємо репліки діалогу за його логічним порядком
П.3
Доповнюємо діалог словами, які підходять за змістом
П.4
Добираємо заголовок за змістом діалогу
П.5
Перетворюємо пряму мову в діалог
П.6
Розставляємо розділові знаки в діалозі
П.7
Вибираємо схему, що відповідає діалогу
П.8
Створюємо схему діалогу з уривку твору
К.1
Ставимо розділові знаки у діалозі, який записаний в продовження рядка
П.1
Відновлюємо порядок реплік у діалозі
П.2
Доповнюємо діалог
П.3
Розставляємо розділові знаки у діалозі
П.4
Перетворюємо речення з прямою мовою у діалог
П.5
Розпізнаємо діалог
П.6
Складаємо діалог за поданою темою
Ї.1
Розташовуємо репліки діалогу в правильному порядку
Ї.2
Доповнюємо діалог репліками за змістом
Ї.3
Визначаємо вид діалогу
Ї.4
Визначаємо функціональний тип діалогу
Ї.5
Ставимо розділові знаки в діалозі
Ї.6
Шукаємо помилки в діалозі
Стилі, жанри і типи мовлення
Р.1
Гра «Так/ні»
Р.2
Визначаємо тип мовлення на слух
Р.3
Шукаємо продовження тексту
Р.4
Визначаємо стиль мовлення уривка
Р.5
Знаходимо слова потрібного стилю
Р.6
Установлюємо відповідності
Р.7
Визначаємо стиль і жанр тексту
Р.8
Стильова вікторина
Р.9
Підписуємо ділові папери
Текст
С.1
Підбираємо назви до текстів
С.2
Розташовуємо речення в правильному порядку
С.3
Визначаємо відсутню частину в тексті
С.4
Розташовуємо абзаци за змістом
С.5
Ділимо текст на абзаци
С.6
Складаємо план тексту
С.7
Визначаємо тему й мету тексту
І.2
Добираємо речення до малюнка
І.4
Складаємо діалог
І.5
Вставляємо малюнки в текст за змістом
І.6
Називаємо свято
І.7
Впізнаємо країну
Т.1
Знаходимо зв'язний текст
Т.2
Визначаємо відсутню частину тексту
Т.3
Спостерігаємо за фокусниками
Т.4
Визначаємо, що виражає заговолок тексту
Т.5
Визначаємо тип тексту
Т.6
Називаємо текст
Т.7
Юні винахідники
Розрізняємо речення
И.4
Знаходимо питальне речення
И.5
Утворюємо питальне речення
И.6
Знаходимо окличне речення
И.7
Утворюємо окличне речення
Морфологічна норма
Г.1
Визначаємо частини мови
Г.2
Заповнюємо пропуски в колонках
Г.3
Знаходимо помилки при утворенні форм родового відмінка
Г.4
Підкреслюємо помилки в морфологічному розборі
Г.5
Ставимо словосполучення в орудному відмінку однини
Г.6
Знаходимо прикметники, що перейшли в іменники
Г.7
Розрізняємо прикметники за розрядами
Г.8
Підбираємо правильні ступені порівняння прикметника в реченні
Г.9
Повторюємо правопис складних прикметників
Г.10
Визначаємо характеристики дієслів
Г.11
Визначаємо правильні форми дієслів наказового способу
Г.12
Повторюємо правопис та види дієслів
Г.13
Дієприслівникова вікторина
Г.14
Дієприкметникова вікторина
Г.15
Розрізняємо займенники за розрядами
Г.16
Відмінюємо займенники
Г.17
Позначаємо час правильно
Г.18
Поєднуємо числівники з іменниками правильно
Г.19
Повторюємо правопис прислівників
Г.20
Перекладаємо сполучення слів на українську мову
Г.21
Розрізняємо сполучники за значенням
Г.22
Визначаємо правопис сполучників
Г.23
Вибираємо правильні характеристики часток
Г.24
Повторюємо правопис частки «не» з іншими частинами мови
Г.25
Даємо відповіді на питання про вигуки
Г.26
Визначаємо форми та ступені порівняння прислівників
З.1
Узагальнюємо вивчене про іменник
З.2
Вибираємо «зайве» дієслово
З.3
Сортуємо морфологічні розбори дієслів
З.4
Заповнюємо таблицю
З.5
Утворюємо прикметники з іменників
З.6
Вибираємо варіанти з правильно утвореними прикметниками
З.7
Сортуємо прикметники
З.8
Установлюємо відповідності
З.9
Підбираємо правильні відчислівникові слова
З.10
Вибираємо речення з правильною формою числівника
З.11
Підбираємо правильні форми займенників
З.12
Визначаємо розряд та синтаксичну роль займенників
З.13
Вибираємо потрібне речення
З.14
Сортуємо дієприслівники
З.15
Підбираємо характеристики до дієприкметників
З.16
Знаходимо речення з морфологічними помилками
З.17
Аналізуємо виділений прийменник
З.18
Співвідносимо сполучники з їхніми групами
З.19
Вибираємо речення, у яких виділені слова є сполучниками
З.20
Вибираємо частку в реченні та аналізуємо її
З.21
Підкреслюємо вигук та визначаємо його розряд за значенням
Речення як основна синтаксична одиниця
Д.1
Виділяємо речення з-поміж інших синтаксичних одиниць
Д.2
Досліджуємо речення, які виражають судження
Д.3
Досліджуємо ознаки речення
Д.4
Класифікація речень за структурними ознаками граматичної основи
Д.5
Класифікація речень за кількістю граматичних основ
Д.6
Досліджуємо поширені/непоширені речення
Д.7
Досліджуємо наявністю чи відсутністю засобів ускладнення речення
Д.8
Класифікація речень залежно від мети висловлювання (функціональних особливостей)
Д.9
Види питальних речень
Д.10
Визначаємо головні та другорядні члени речення
Д.11
Порядок слів у реченні
Д.12
Риторичне запитання, його стилістичні функції
Головні і другорядні члени простого речення
Е.1
Повторюємо правила
Е.2
Визначаємо підмети і чим вони виражені
Е.3
Визначаємо, чим виражений присудок у реченні
Розділові знаки в простих реченнях
Ж.1
Досліджуємо тире між підметом та присудком
Ж.2
Досліджуємо розділові знаки при звертаннях в простих реченнях
Ж.3
Розставляємо розділові знаки при вставних словах
Стилістичні особливості складних речень
З.1
Розпізнаємо складні речення різних типів
З.2
Визначаємо структуру складного речення
З.3
Види і засоби зв'язку між частинами складного речення
З.4
Конструюємо складні речення
Складнопідрядне речення
І.1
Розпізнаємо складнопідрядні речення
Ї.1
Визначаємо головну частину складнопідрядного речення
Ї.2
Досліджуємо засоби зв’язку між частинами складнопідрядного речення
Ї.3
Розрізняємо засоби зв’язку в складнопідрядному реченні
Ї.4
Вибираємо доречні сполучники підрядності
Ї.5
Знаходимо сполучні слова в складнопідрядному реченні
Ї.6
Розставляємо розділові знаки в складнопідрядному реченні.
Ї.7
Досліджуємо речення з підрядними означальними
Ї.8
Досліджуємо речення з підрядними з'ясувальними
Ї.9
Досліджуємо речення з підрядними обставинними
Ї.10
Розрізняємо види складнопідрядних речень
Ї.11
Гра «Синтаксичний конструктор»
Ї.12
Досліджуємо синоніміку складнопідрядних і простих речень з відокремленими членами
Ї.13
Відрізняємо речення з відокремленими членами від складнопідрядних
Ї.14
Досліджуємо складнопідрядні речення з кількома підрядними
Ї.15
Досліджуємо розділові знаки в складнопідрядному реченні з кількома підрядними
Ї.16
Вибираємо схему та вид підрядності складнопідрядного речення з кількома підрядними
Пряма і непряма мова
Л.1
Визначаємо, де чуже мовлення передано дослівно
Л.2
Вибираємо речення, де правильно перетворена пряма мова
Л.3
Шукаємо помилки в непрямій мові та редагуємо речення
Л.4
Визначаємо вид прямої мови
І.1
Вибираємо речення з непрямою мовою
І.2
Вибираємо правильні відповіді
І.3
Перетворюємо пряму мову на непряму
І.4
Розставляємо розділові знаки
І.5
Підбираємо схему до прямої мови
І.6
Доповнюємо схему розділовими знаками
І.7
Встановлюємо відповідності
Словосполучення і просте речення
Д.1
Вирізняємо словосполучення серед інших синтаксичних одиниць
Д.2
Вибираємо словосполучення, які відповідають схемам
Д.3
Види підрядного зв’язку в словосполученні
Д.4
Різновиди словосполучень за морфологічним вираженням головного слова
Д.5
Характеризуємо словосполучення
Д.6
Розрізняємо речення за будовою
Д.7
Досліджуємо прості речення за метою висловлювання
Д.8
Розрізняємо прості речення за емоційним забарвленням
Д.9
Досліджуємо головні та другорядні члени речення
Д.10
Розрізняємо поширені та непоширені реченні
Ї.1
Розрізняємо словосполучення в залежності від поєднання частин мови
Ї.2
Вибираємо словосполучення в реченні
Ї.3
Визначаємо, якою частиною мови виражене головне слово
Ї.4
Ставимо питання від головного до залежного слова в словосполученні
Ї.5
Досліджуємо способи зв'язку в словосполученні
Ї.6
Вибираємо слова у відповідній формі
Ї.7
Характеризуємо словосполучення як синтаксичну одиницю
Ї.8
Досліджуємо вільні та стійкі словосполучення
Ї.9
Характеризуємо просте речення за різними ознаками
Ї.10
Підкреслюємо головні та другорядні члени речення
Ї.11
Визначаємо правильність або хибність твердження
Ї.12
Речення з прямим порядком слів
Граматична основа простого речення
Е.1
Визначаємо граматичну основу в простому реченні
Е.2
Досліджуємо способи вираження підмета
Е.3
Розрізняємо простий і складений підмет
Е.4
Досліджуємо способи вираження присудка
Е.5
Визначаємо спосіб вираження присудка
Е.6
Розрізняємо простий і складений присудок
Й.1
Визначаємо граматичну основу речення
Й.2
Ставимо питання до головних членів речення
Й.3
Вставляємо пропущений головний член речення
Й.4
Підкреслюємо граматичну основу
Й.5
Вставляємо пропущені розділові знаки
Й.6
Розрізняємо односкладні та двоскладні речення
Односкладне і двоскладне речення
Є.1
Розрізняємо односкладні та двоскладні речення
Є.2
Досліджуємо види односкладних речень
Є.3
Досліджуємо способи вираження головного члена означено-особових речень
Є.4
Відрізняємо називні односкладні речення від двоскладних
Є.5
Розрізняємо узагальнено-особові речення
Є.6
Досліджуємо способи вираження головного члена неозначено-особових речень
Є.7
Утворюємо з двоскладного односкладне речення
Є.8
Визначаємо спосіб вираження головного члена безособових речень
Є.9
Описуємо картину називними реченнями
Є.10
Доповнюємо неозначено-особові речення
Є.11
Розпізнаємо двоскладні речення
Пряма й непряма мова. Діалог
З.1
Вибираємо пряму мову в реченні
З.2
Добираємо схему до речення з прямою мовою
З.3
Будуємо схему речення з прямою мовою
З.4
Розділові знаки в реченнях із прямою мовою
З.5
Розпізнаємо речення з непрямою мовою
З.6
Знаходимо в реченні непряму мову та слова автора
З.7
Вибираємо правильно побудовану схему речення з прямою мовою
З.8
Лапки в реченнях із цитатами
Складне речення
И.1
Утворюємо складне речення
И.2
Визначаємо граматичну основу складного речення
И.3
Досліджуємо складні речення за способом зв'язку їхніх частин
И.4
Розрізняємо складні сполучникові речення
И.5
Рахуємо кількість граматичних основ у складному реченні
И.6
Характеризуємо речення за його схемою
И.7
Досліджуємо засоби зв'язку частин складного речення
И.8
Пунктуація частин складного речення з пропущеним присудком
Н.1
Розрізняємо прості і складні речення
Н.2
Визначаємо граматичні основи у складному реченні
Н.3
Вставляємо пропущені розділові знаки у складному реченні
Н.4
Доповнюємо складне речення сполучниками та сполучними словами
Н.5
Доповнюємо складне речення кінцівкою
Н.6
Будуємо схему складного речення
Н.7
Добираємо речення відповідно до схеми
С.1
Вибираємо, хто говорить складне речення
С.2
Розпізнаємо складні речення
С.3
Утворюємо складні речення
С.4
Підкреслюємо граматичні основи речення
С.5
Вибираємо, чи правильно підкреслені граматичні основи речень
С.6
З'ясовуємо, чим поєднуються частини складного речення
С.7
Вибираємо сполучники, які з'єднують частини речень
С.8
Гра «Прогноз погоди»
С.9
Знаходимо схему, яка відповідає реченню
С.10
Створюємо схему складного речення
Складносурядне речення
І.1
Вибираємо складносурядне речення з-поміж інших складних речень
І.2
Розрізняємо складносурядне й складнопідрядне речення
І.3
Утворюємо складносурядне речення з запропонованих частин
І.4
Вибираємо речення за поданою схемою
І.5
Визначаємо граматичні основи складносурядного речення
І.6
Досліджуємо складносурядні речення з єднальними сполучниками
І.7
Досліджуємо складносурядні речення з протиставними сполучниками
І.8
Досліджуємо складносурядні речення з розділовими сполучниками
І.9
Досліджуємо складносурядні речення з градаційними сполучниками
І.10
Досліджуємо складносурядні речення з приєднувальними сполучниками
І.11
Розрізняємо сполучник «та» як єднальний і як протиставний
І.12
Реконструюємо складносурядне речення зі зміною смислових відношень між його частинами
І.13
Розрізняємо складносурядні речення відкритої та закритої структури
І.14
Розставляємо розділові знаки в складносурядному реченні
І.15
Добираємо правило пунктуації для запропонованого речення
І.16
Розрізняємо складносурядне речення та просте речення, ускладнене однорідними членами речення
І.17
Визначаємо смислові відношення між частинами складносурядного речення
Безсполучникове складне речення
Й.1
Вибираємо безсполучникові складні речення
Й.2
Розрізняємо типи безсполучникових складних речень за характером смислових зв'язків
Й.3
Визначаємо тип інтонації в безсполучниковому складному реченні з однорідними частинами
Й.4
Визначаємо тип інтонації в безсполучниковому складному реченні з неоднорідними частинами
Й.5
Досліджуємо граматичні основи безсполучникового складного речення
Й.6
Визначаємо граматичну основу в безсполучникових складних реченнях
Й.9
Вибираємо вдалий варіант перетворення сполучниковго речення на безсполучникове
Й.10
Перетворюємо безсполучникове речення на сполучникове
Складне речення з різними видами зв’язку
К.1
Вибираємо складне речення з різними видами зв'язку
К.2
Визначаємо види звязку в складному реченні
К.3
Визначаємо кількість частин складного речення з різними видами зв’язку
К.4
Вибираємо схеми складного речення з різними видами зв’язку
К.5
Досліджуємо розділові знаки в реченнях із різними видами зв'язку
К.6
Утворюємо складне речення з різними видами зв'язку
К.7
Вибираємо правильний аналіз речення
К.8
Розставляємо розділові знаки в реченні
Словосполучення. Узгодження слів
І.1
Описуємо малюнок двома словами
І.2
Знаходимо зайве словосполучення
І.3
Ставимо питання від головного до залежного слова
І.4
З’єднуємо словосполучення
І.5
Доповнюємо речення словосполученням
І.6
Будуємо словосполучення
І.7
Підбираємо малюнки до словосполучень
І.8
Знаходимо помилки у словосполученнях
І.9
Гра "Магазин одягу"
Речення. Види речень
Ї.1
Будуємо речення
Ї.2
Знаходимо правильне речення
Ї.3
Вибираємо розділовий знак для завершення речення
Ї.4
Спонукаємо до дії непосидьок
Ї.5
Гра "Чомучки задають питання"
Ї.6
Щось зайве є у реченні?
Ї.7
Гра "Який чудовий наш світ"
Ї.8
Гра "Розпочинаємо речення"
Ї.9
Види речень за метою висловлювання
Ї.10
Пропущене слово
Ї.11
Інтонація в реченнях
Ї.12
Головні слова в реченні
Ї.13
Рахуємо слова в реченні
Ї.14
Великі чи малі? Пишемо правильно власні імена
Ї.15
Речення в діалозі
П.1
Утворюємо речення з поданих слів
П.2
Визначаємо кількість слів у реченні
П.3
Складаємо речення з пар слів
П.4
Знаходимо речення серед поданих записів
П.5
Знаходимо зайві слова у реченні
П.6
Вибираємо питальне реченя
Р.7
Вибираємо спонукальне речення
Р.8
Закінчуємо прислів'я
Р.9
Доповнюємо речення словами
Структура тексту
Й.3
Починаємо текст
Й.5
Завершуємо текст
Типи тексту
К.1
Відрізняємо текст
К.2
Відновлюємо текст та визначаємо його тип
С.1
Гра «Міркуємо, описуємо, розповідаємо»
С.2
Визначаємо кількість мікротем у тексті
С.3
З'ясовуємо, з якою метою створено текст
С.4
З'ясовуємо тему тексту
С.5
Гра «Дай відповідь на запитання»
С.6
Визначаємо, що виражає заголовок тексту
С.7
Визначаємо тип мовлення кожної з мікротем
С.8
Визначаємо тип тексту за планом
С.9
Вибираємо зв'язний текст та визначаємо його тип
Аудіювання
М.6
Розташовуємо словосполучення згідно з текстом
М.12
Ловимо слово
Т.1
Гра «Не бійся заглядати у словник»
Т.2
Пишемо слова за правилами орфографії
Т.3
Вибираємо речення з використанням слів у переносному значенні
Т.4
Зупинка «Словосполучення»
Т.5
Гра «Подорожуємо в часі»
Т.6
Гра «Будь уважним»
Т.7
Знаходимо речення, яке відповідає схемі
Т.8
Вибираємо вдалий переказ
Просте речення
Ї.1
Визначаємо речення за метою висловлювання
Ї.2
Ставимо розділовий знак в кінці речення
Ї.3
Визначаємо речення за емоційним забарвленням
Ї.4
Вибираємо речення за типом
Ї.5
З’ясовуємо, чим ускладнене просте речення
О.1
Знаходимо рядок, який не є реченням
О.2
Визначаємо головні члени речення
О.3
Підкреслюємо головні члени речення
О.4
Визначаємо однорідні члени речення
О.5
Вибираємо «так» чи «ні»
О.6
Гра «Розгадай ребус»
О.7
Вставляємо пропущені головні члени речення
О.8
Розставляємо пропущені розділові знаки
О.9
Знаходимо узагальнююче слово
Другорядні члени речення
К.1
Визначаємо означення у реченні
К.2
Ставимо розділові знаки у реченнях з однорідними означеннями
К.3
Доповнюємо речення означеннями
К.4
Визначаємо додатки у реченні
К.5
Ставимо розділові знаки у реченнях з однорідними додатками
К.6
Доповнюємо речення додатками
К.7
Визначаємо обставини у реченні
К.8
Доповнюємо речення обставинами
К.9
Визначаємо другорядні члени речення
К.10
Розрізняємо поширені й непоширені речення
К.11
Доповнюємо речення з однорідними членами сполучниками
К.12
Поширюємо речення другорядними членами
Вставні слова. Звертання
М.8
Розподіляємо за групами вставні слова і звертання
П.1
Знаходимо речення зі вставним словом
П.2
Доповнюємо речення вставними конструкціями
П.3
Знаходимо вставні слова в текстах
П.4
Гра «Складаємо статтю»
П.5
Вибираємо слова ввічливості в діалогах
П.6
Гра «Розстав правильно»
П.7
Досліджуємо вставні слова та однозвучні члени речення
П.8
Визначаємо звертання в реченні
П.9
Розставляємо правильно розділові знаки в реченнях
П.10
Знаходимо речення з помилкою
Пряма мова
О.1
Вибираємо речення з прямою мовою
О.2
Розставляємо розділові знаки у реченнях з прямою мовою
О.3
Розрізняємо пряму мову і слова автора
О.4
Складаємо схему речення з прямою мовою
О.5
Добираємо речення з прямою мовою відповідно до схеми
О.6
Доповнюємо речення з непрямою мовою
Текст. Будова тексту
Р.1
Гра «Втрачена частина»
Р.2
Розрізняємо частини у тексті
Р.3
Розрізняємо способи зв’язку речень у тексті
Р.4
Визначаємо засоби зв’язку речень у тексті
Р.5
Знаходимо відоме у тексті
Р.6
Складаємо зв’язний текст та добираємо заголовок
Повторення про синтаксис
И.1
Вибираємо словосполучення
И.2
Підкреслюємо помилкові сполучення слів у реченнях
И.3
Шукаємо зайве словосполучення
И.4
Розподіляємо варіанти
И.5
Характеризуємо речення
И.6
Підкреслюємо відокремлені члени речення
И.7
Вибираємо речення відповідно до типу
И.8
Вибираємо закінчення речення
И.9
Підбираємо схему до речення
И.10
Вибираємо, яка синтаксична норма порушена в реченні
И.11
Ставимо розділові знаки в реченні
И.12
Співвідносимо речення і схеми
И.13
Співвідносимо речення з їхніми типами
И.14
Виконуємо тест на узагальнення
Синтаксис речень
Й.1
Розрізняємо синтаксичні одиниці
Й.2
Розрізняємо складні речення
Й.3
Досліджуємо смислові зв'язки між частинами складносурядного речення
Й.4
Визначаємо головну і залежну частину в складному реченні
Й.5
Досліджуємо види залежних частин у складному реченні
Й.6
Добираємо залежну частину за змістом
Й.7
Визначаємо смислові відношення у безсполучниковому складному реченні
Й.8
Узгодження підмета і присудка
Діалоги і пряма мова
К.1
Підбираємо схему до речень із прямою мовою
К.3
Відрізняємо непряму мову
К.4
Заміняємо пряму мову непрямою
К.5
Вдосконалюємо діалог
К.7
Вдосконалюємо знання прямої мови
К.8
Підсумовуємо вивчене
П.1
Вибираємо речення із прямою мовою
П.2
Шукаємо в реченні слова автора
П.3
Вставляємо необхідні за змістом дієслова у речення із прямою мовою
П.4
Розставляємо розділові знаки при прямій мові
П.5
Вибираємо, за якою схемою побудоване речення
П.6
Встановлюємо відповідність між схемами та реченнями
П.7
Вибираємо службові слова для непрямої мови
П.8
Відновлюємо деформований діалог
П.9
Вибираємо діалог, в якому правильно розставлені розділові знаки
Структурні особливості тексту
Л.1
Вибираємо текст
Л.2
Утворюємо текст
Л.3
Працюємо з абзацами
Л.4
Визначаємо тему
Л.5
Визначаємо основну думку
Л.6
Впорядковуємо думку
Л.7
Визначаємо мікротеми
Види речень
Л.1
Називаємо вид речення
Л.2
Ставимо відповідний розділовий знак
Л.3
Знаходимо речення за його характеристикою
Л.4
Поміркуємо разом
Л.5
Відгадуємо загадку та визначаємо її форму
Л.6
Розрізняємо розповідні та спонукальні речення
Л.7
Гра «Цікаві перетворення»
Члени речення
М.1
Визначаємо граматичну основу
М.2
Вибираємо правильну відповідь
М.3
Знаходимо відповідні члени речення
М.4
Вставляємо відповідні члени речення
М.5
У світі цікавих загадок
М.6
Складаємо схему речення
М.7
Цікава вікторина
М.8
Ставимо питання до однорідних членів
М.9
Ставимо розділові знаки при однорідних членах речення
Зв'язок слів у реченні
Н.1
Встановлюємо зв'язок слів у реченні
Н.2
Доповнюємо речення словом у відповідній формі
Н.3
Утворюємо зв'язне речення
Н.4
Пов'язуємо слова у реченні
Н.5
Поширюємо речення за питаннями
Вставні конструкції
О.1
Вибираємо вставні слова у реченні
О.2
Розставляємо розділові знаки у реченні зі вставним словом
О.3
Шукаємо зайвий рядок
О.4
Вибираємо речення зі звертанням
О.5
Доповнюємо речення доречним словосполученням
Поняття про будову тексту
Р.1
Розміщуємо пункти плану у правильному порядку
Р.2
З'ясовуємо, якої частини тексту не вистачає
Р.3
З'єднуємо абзаци з відповідними частинами тексту
Р.4
Розміщуємо частини тексту у потрібному порядку
Р.5
Складаємо план тексту
Р.6
Вибираємо текст згідно зі складеним планом
Р.7
Підбираємо план до запропонованого заголовка
Р.8
Ділимо текст на абзаци
Р.9
Відновлюємо зв'язний текст
Особливості типів тексту
С.1
Підбираємо заголовок до тексту та визначаємо його тип
С.2
Знаходимо малюнок, який найбільше підходить до тексту
С.3
Шукаємо зайве речення в тексті
С.4
Складаємо текст
С.5
Доповнюємо текст
С.6
Вибираємо тему тексту
С.7
Знаходимо основну думку тексту
С.8
Знаходимо зв'язний текст
С.9
Розрізняємо текст-опис
С.10
Розпізнаємо текст-роздум
С.11
Вибираємо текст-розповідь
Я у світі
Ф.2
Досягнення успіхів
Ф.3
Поспілкуємося про здоров'я
Вставні слова і словосполучення
О.1
Знаходимо звертання в реченні
О.2
Ставимо слова у кличну форму
О.3
Виділяємо звертання комою
О.4
Вставляємо ввічливі слова у речення
О.5
Дописуємо закінчення у звертанні
О.6
Розгадуємо ребус
О.7
Дописуємо ввічливі вирази
Порівняння
П.1
Доповнюємо речення влучними словами
П.2
Знаходимо порівняння
П.3
Доповнюємо вираз
П.4
Утворюємо слово
П.5
Вибираємо тлумачення виразу
Речення. Головні члени речення
С.1
Створюємо речення
С.2
Знайомимось із підметом
С.3
Вставляємо підмет у речення
С.4
Вписуємо підмет у речення
С.5
Знайомимось із присудком
С.6
Вставляємо присудок у речення
С.7
Доповнюємо речення головними членами
С.8
Розширюємо речення другорядними членами
Словосполучення і речення
Н.1
Утворюємо словосполучення
Н.2
Знаходимо зайве
Н.3
Гра «Цікаві хмаринки»
Н.4
Підбираємо словосполучення до схем
Н.5
Визначаємо головні й залежні слова
Н.6
Визначаємо види речень
Н.7
Ставимо правильний розділовий знак
Н.8
Називаємо вид речення за будовою
Н.9
Змінюємо речення
Н.11
Встановлюємо відповідність
Н.10
Знаходимо словосполучення в реченні
Пряма мова. Діалог
Р.1
Гра «Завершуємо картину»
Р.2
Гра «Театральна вистава»
Р.3
Встановлюємо відповідність між поняттями та прикладами
Р.4
Розставляємо репліки відповідно до змісту розмови
Р.5
Вибираємо схему, застосовану в реченні
Р.6
Вибираємо діалог, у якому правильно розставлені розділові знаки
Р.7
Доповнюємо діалог
Р.8
Визначаємо пряму або непряму мову
Р.9
Створюємо схеми
Р.10
Спілкуємося про здоров'я
Типи і стилі мовлення
У.1
Визначаємо стиль мовлення
У.2
Сортуємо слова за стилями
У.3
Шукаємо слова потрібного стилю
У.4
Визначаємо тип мовлення
У.5
Розташовуємо абзаци в правильному порядку
У.6
Вибираємо слово потрібного стилю
У.7
Вписуємо стиль речень
У.8
Вибираємо, хто говорить зазначеним стилем
Відкрити доступ
Доступ до завдання за платною щомісячною підпискою або при сплаті за окреме завдання
1 завдання - 15 грн
Щомісячна підписка