Триває наша подорож країною мови для учнів п’ятих класів. На минулому уроці ми повторили й доповнили відомості про прикметник. Учитель нагадав, що прикметник — це самостійна частина мови, що виражає ознаку предмета й до якої можна поставити питання «Який?», «Чий?». Разом ми перелічили ознаки, що їх називають прикметники. Упродовж уроку Вчитель нагадав також основні морфологічні ознаки прикметника й особливості його зміни за родами, числами й відмінками.

На сьогоднішньому уроці ми повторимо й доповнимо відомості про числівник. Учитель нагадає, що числівник — це самостійна частина мови, яка називає кількість предметів чи їхній порядок при лічбі і відповідає на питання «Скільки?» або «Котрий?». Разом ми перелічимо числові поняття, що їх називають числівники. Упродовж уроку Вчитель розповість про основні морфологічні ознаки числівника й особливості його зміни за родами, числами й відмінками. Він пояснить, що тільки кільком числівникам, які називають кількість і відповідають на питання «Скільки?» властиві форми роду та числа. Натомість, числівники, які називають порядок при лічбі і відповідають на питання «Котрий?», узгоджуються з іменником у роді, числі і відмінку і в цьому подібні до прикметників.